  • Data: 2006-03-23 11:23:23
    Temat: Re: kontrola
    Od: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    > Typowo polskie myślenie. Pomyślałeś chociaż przez chwilę o pojęciu
    > uczciwa konkurencja? Taka, która nie rozlicza się z US i prowadzi
    > działalność na lewo na pewno nie jest uczciwą. A może po prostu
    > wszystkie firmy powinny zejść do szarej strefy i wtedy będą wyrównane
    > szanse.

    To chyba nie jest normalne rozwiazanie, jak każdy obwywatel widząc
    sąsiada, kolegę, bądź brata, który sprzeda coś na allegro, pojedzie taksówką
    bez licznika, czy nawet udostępni swój internet poleci do urzędu na skargę ?
    To ustawy powinny regulować zycie w taki sposób, zeby ludzie wychodzili
    z szarej strefy, chociażby ostatnia możliwość związana z płaceniem ZUS-u
    na poziomie 250 PLN dla osoby zakładającej firmę.

    Oczywiście to temat rzeka, i nie ma jasnej granicy kiedy ktoś
    przegina pałę a kiedy nie, post był tak napisany, że we mnie
    wzudził takie a nie inne emocje.

    Nie chcę rozstrzygać kto ma rację (pewnie autor listu),
    ale jeżeli juz chce tak zrobić to o co tu pytać ?
    telefon do urzędu : nazywam sie pan Kowlaski i do widzenia.
    A zreszta co do ukrywania własnej tożsamości, jeżli
    doszłoby do kontroli to gość wiedziałby natychmiast
    kto go podkablował.

    pozdrawiam,