  • Data: 2009-06-02 21:32:12
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0444j$ins$1@news.onet.pl...

    > US nie wymaga pieczątki.

    Dziwne.
    Na wielu różnych dokumentach jest rubryka "pieczęć podmiotu"
    Po co?
    Aha - Urzędy Celne i PARP też wymagają pieczęci.

    > A banki? Niektóre "niereformowalne" faktycznie jej wymagają, ale wtedy
    > wybiera się bank, który trochę lepiej zna polskie prawo.

    Korzystam z usług 5 różnych banków. Poważnych, z tradycjami, tak sądzę ;-)
    Wszystkie wymagały i wymagają pieczęci.
    Intuicja podpowiada mi, że kolejne 5 również by wymagało. A te, które nie
    wymagają, widocznie cierpią na niedosyt klientów, co z kolei każe mi
    przypuszczać, że nie warto tam trzymać pieniędzy ;-)
    Tak czy owak - pieczątka to był koszt 30 zł. Dawno się zwrócił.