  • Data: 2010-10-07 11:07:49
    Temat: Re: komornik vs kredyt
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9E0A82651D56Egoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "p 47" <k...@w...pl> naskrobał/a w

    > Komornik tylko wysyła pismo. To bank dycyduje, czy kredyt, debet, czy co
    > tam jest wyśle, czy nie.
    >
    > --

    To oczywiste! Ale przeciez bank nie robi tego (a przynajmniej nie
    powinien;-) wg swojego "widzi mi się", ale opiera się na prawie. I w tej
    dyskusji usiłujemy dociec, jak bank powionien postapić. Jesli postapił
    bezprawnie to nmozna i nalezy go przymusic do działań praworządnych;-)
    Wracając do moich watpliwości,- skoro znane sa liczne przypadki, ze komornik
    sciągnął pieniadze z linii kredytowej udostepnionej dłuznikowi, to dlaczego
    nie mógłby tego zrobic z karty kredytowej, która tez przeciez opiera sie na
    przyznanym limicie kredytu?