  • Data: 2010-10-06 08:20:08
    Temat: Re: komornik vs kredyt
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:4cac2a88$0$22794$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja wiem tylko że jak jest debet to komornik z niego nie ściąga, musisz
    > spłacić debet i dopiero wtedy komornik dostaje kasę (i konto odblokowuje)
    >
    > Pozdrawiam

    A jak jeszcze formalnie nie ma (chyba??) debetu?
    Realny przykład: -do rachunku bankowego przypisana jest karta kredytowa ,
    która zgodnie z umową raz w miesiącu w okreslonej dacie spłacana jest
    automatycznym przelewem wewnętrznym z aktualnego stanu rachunku.
    Właściciel-dłuznik w dniu spłaty karty wpłaca na konto kwotę potrzebną na
    spłate zadłużenia na karcie,- debetu na koncie jeszcze (chyba?) nie ma,
    sądząc po sposobie wykazywania stanu rachunku na wyciągach, jest on tylko na
    karcie, a to (chyba???) nie to samo, na rachunku będzie z np. 2 godziny
    dopiero, gdy kartyw okreslonym terminie nie spłaci.
    Co w tej sytuacji??