  • Data: 2009-05-25 11:36:00
    Temat: Re: komornik ma az tak duza swobode dzialania?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> pisze:

    > A co miał wyłączyć? Bramę wjazdową czy podwórko :) ?

    Brama wjazdowa z silnikami do otwierania nie poszłaby za 8 tyś? :-)

    Ja po prostu nie założę "w ciemno" że komornik zaprzestał stosowania
    "zdrowego rozsądku" bo dłużnik nie zostawił mu wyboru *przynajmniej*
    dopóki nie usłyszę (krótkiego) *publicznego* wyjaśnienia dlaczego to co
    sugerowałby "zdrowy rozsądek" nie mogło zostać zastosowane.
    [Bardzo wredni i przebiegli w uchylaniu się dłużnicy są na tym świecie :-) ]

    Bez takiego wyjaśnienia groźba licytacji domu o wartości 900_000+ za
    należność 8_000 może wyglądać jak *całkowicie nieproporcjonalne*
    zastraszanie lub złośliwa szykana/zemsta.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Wielu kucharzy przesoli zupę.