  • Data: 2013-10-09 07:29:00
    Temat: Re: komornik - konto bankowe
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-09 07:18, Konfabulator pisze:
    > Ale jest przecież dokładnie tak jak piszesz. Nawet jak bank nie poczeka na
    wykorzystanie kwoty wolnej i zrealizuje przelew do komora to po reklamacji w zębach
    ze swojej kasy musi Ci oddać.

    Na marginesie: A czy ja się w końcu dowiem po co jest komornik?
    Jeśli jest sądowy tytuł egzekucyjny, to dlaczego wierzyciel nie może
    wysłać do banku odpisu (z czerwoną okrągłą pieczątką) i zrobić to samo,
    co robi komornik?
    Dlaczego wierzyciel (lub inny byle-ochroniarz) wymachując tymże odpisem
    i notarialnym pełnomocnictwem od wierzyciela nie może korzystając z
    ochrony "prawa" wejść do domu dłużnika i ponaklejać mu banderolki na
    telewizor i słoiki?

    Chyba, że to taka "tajemnica zawodowa" komorników i wierzyciel może,
    tylko nie mówi się o tym głośno?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.