    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Date: Thu, 03 Feb 2011 13:03:25 -0600

    On 2/3/2011 12:44 PM, cyrena wrote:

    > 1. nie zamierzam splacac czegos o czym nie moge sie dowiedziec,
    > najpierw telefonicznie

    akurat komornikwi sie nie splaca tylko komornik ci zabiera.

    wiec tutaj akurat towje zamierzenia są mało istotne.

    > 2. 100nie mam nigdzie zadluzenia na taka kwote, splacam zus i tu jestem w
    > stalym kontakcie - dlatego to jakies podejrzane jest.

    Nie wazne czy gdzie i jakie zadluzenie masz, tylko co sąd przyklepał.

    > 3. od lat kiedy nie mieszkam pod adresem zameldowania cala poczta jest
    > dostarczana do mojej mamy (z malego miasta pochodze) i gdyby cokolwiek
    > bylo wyslane na tamten adres to z pewnoscia byloby dostarczone do mamy
    > (dochodza nawet foldery reklamowe firm z ktorymi wspolpracowalam)

    to tym bardziej sie zainteresuj kto cie robi w bambuko skoro nic nie
    dotarło, a za chwile okaze sie, ze za to zaplacisz.

    > 4. zamierzam miec, zamierzam sie odkuc po tych wszystkich "polskich
    > szkodach", lecz nie w polsce

    -> alt.pl.psycholog

    > 5. zalozyli blokade na dokladnie 12 138,50zł (srednia krajowa to
    > 3033zł, wiec raczej z tą ochroną to tez jakas lipa)
    >
    > cos dziwnego sie dzieje... kilka tygodni temu dobijala sie do mnie
    > firma windykacyjna w sprawie telefonu w tepsie. telefonu nie ma juz
    > prawie 7 lat. podobno mialam niezaplacone rachunki (wszystkie w tej
    > samej kwocie 197.35) za miesiace: maj, sierpien, pazdziernik, listopad
    > i grudzien w rok po rozwiązaniu umowy i likwidacji telefonu.
    > naciagactwo czy zyciowy niefart?

    no to juz mniej wiecej wiesz co sąd przyklepał.