  • Data: 2016-08-31 14:56:35
    Temat: Re: komornicy kradna dane
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-31 o 09:47, Marek pisze:

    > Proszę:
    > http://antywindyk.pl/komornik-sadowy-kamil-pietrasik
    -dorabia-jako-listonosz-na-zlecenie-firmy-windykacyj
    nej-getback-s-a/

    Nie ma tam nic o piśmie od komornika - komornik jest tylko
    doręczycielem, stosownie do wskazanego w piśmie przepisu.

    W tym kontekście tym bardziej śmieszny jest zarzut Pawła Pietkuna o
    rzekomym "Z pominięciem sądu i postępowania, w którym ewentualny dłużnik
    mógłby dochodzić swoich praw." - tak jakby sąd był potrzebny do
    zajmowania się sprawami wezwań do zapłaty. Albo też Pietkun nie rozumie
    o czym pisze i myśli, że komornik po takim wezwaniu dokonuje czynności
    egzekucyjnych (tutaj już na nieumiejętność nawet czytania nic nie poradzę).

    --
    Liwiusz