  • Data: 2002-10-06 15:16:58
    Temat: Re: komisja lekarska w ZUS
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzyh" <k...@e...pl> napisał w wiadomości:
    > Witam ponownie!
    > Jakie sa procedury wykonywania badan przez komisje lekarska w ZUS.
    > Bylem ostatnio na takiej komisji, przynioslem papiery dotyczace choroby z
    > ktorych jasno wynika moja choroba.
    > Na komisji byla jedna lekarka ktora zapytala mnie co mi dolega, osluchala,
    > obejrzala kregoslup i tyle!
    > Czy to wystarcza???
    > Wydala dla mnie nie kozystna opinie :(
    > Jakie badania powinna wykonac?
    > Czy sa opisane przez jakis przepis procedury wykonywania takich badan?
    > Prosz o pomoc gdyz sprawa niedlugo trafi do SADu, gdyz ZUS co krok ma do
> [...]

    Jeśli komisja lekarska w ZUS wydała dla Ciebie opinię nie korzystną to
    jedyną mozliwością jest odwołanie się do Sądu Okręgowego - Wydział Pracy i
    Ubezpieczeń Społecznych. Tam zostanie przeprowadzona ponowna komisja
    lekarska, jesli będą wymagane dodatkowe badania to zostaniesz na nie
    skierowany.

    Serwiz