  • Data: 2004-02-20 16:50:35
    Temat: Re: kominiarze ???
    Od: Tukan <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Feb 2004 11:46:25 +0100, Adam <f...@f...onet.pl>
    napisał:

    > 1.Czy ten przepis jest aktualny
    - tak
    > 2.Czy tylko kominiarz moze kontrolowac,czyscic itp. prace wykonywac?
    -Musi to być mistrz kominiarski ( z odpowiednim kwitem)lub osoba z
    odpowiednimi
    uprawnieniami budowlanymi
    > juz czy to musi byc kominarz z mojego miasta?
    -nie koniecznie
    > 3.Kto sprawuje nadzor nad przestrzeganiem i egzekwowaniem tych
    > przepisow?
    - Minister Spraw Wewnętrznych,a napewno prokurator po pożarze lub
    zaczadzeniu
    > Czy nie jest to przepis martwy
    - Nie,te przepisy są często aktualizowane
    > 4.Mozesz mi podac link badz tekst tego rozporzadzenia/ustawy?
    Rozporządzenie Min.Spr.Wewi Adm.z 16 sierpień 1999 r.w sprawie warunków
    technicznych
    użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U.Nr 74 poz 99)rozdział II- kontrole
    okresowe.
    W nowym domu przegląd kominiarski jest niezbędnydo uzyskania kwitu o
    zakonczeniu budowy.
    Do starego domu napewno raz w roku zawita kominiarz po wziątke. Za 160 zł
    badziesz miał spokój
    bez względu,czy używasz komin czy nie,Może cie zakablować do Straży
    Pożarnej lub jesli umie to do Sądu Grodzkiego przez inspetora
    budowlanego.Protokół przeglądu ma sciśle określoną przepisami formę.
    TUKAN

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/