  • Data: 2010-11-19 23:46:16
    Temat: Re: kolejne pytanie o radar ;-)
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > Ma do tego prawo na mocy ustawy.

    Ma prawo tak sobie po prostu wiedzieć "bo tak i już"?
    A jeśli zrobię wielkie oczy i powiem, że zupełnie nikomu nie pożyczałem, to
    dadzą mi spokój?
    Skoro nie muszą mówić o co chodzi, to chyba dadzą ;-)
    [btw - jaka to ustawa?]

    > Bo niekoniecznie musi chodzić o wykroczenie drogowe.
    > Równie dobrze mogą szukać przestępcy, świadka czegoś, czy mieć
    > jakikolwiek inny powód o którym niekoniecznie kierowca chciałby żeby
    > informowano innych.

    No dobrze, ale nawet w takich sytuacjach nikt z funkcjonariuszy nie
    przychodzi przecież do mnie (czy nie wzywa mnie na komisariat) i nie zadaje
    pytań bez żadnego wyjaśnienia, o co chodzi. Nie chodzi mi przecież o
    niezdrową ciekawość, co się stało, tylko o sprawdzenie, czy policja/straż w
    ogóle ma powody, by zawracać mi cztery litery.

    K.