  • Data: 2010-12-17 14:39:12
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...z.wonsami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "mvoicem" napisał:
    > Ja (niegdyś zagorzały jego fan) przestałem go czytać jak wydał z siebie
    > epokowe stwierdzenie że spółki akcyjne (i ogólnie kapitałowe) to czysty
    > socjalizm (czy też komunizm

    widzisz, bo t tej materii koleś ma rację, tylko tobie brakuje wiedzy i
    rozumu o spółkach akcyjnych żeby to zrozumieć, ale do kogo możesz mieć o to
    pretensje do mikiego?:O)

    uśfiadomię cię tylko że prawo o SA pozwala zarządzać spółką nawet
    akcjonariuszom posiadającym znikomy procent akcji, dajmy na to że curka
    ryżego ma 5% akcji spułki Tusek s.a. reszta akcji jest w renkach miliona
    akcjionariuszy tak że nikt nie ma więcej niż promila akcjii, na walnym
    zgromadzeniu fszyscy nie pszyjdą, nawet nie muszą, decyzję będzie
    podejmowała klika ryżego z paroprocentowym kapitałem, czyli ktoś kto ma
    zaledwie pare procent akcji może mieć w niej decydujący głos, czyli
    decydować o CAŁEJ spułce, po lucku to może wyprowadzić ze spółki 100%
    kapitału dysponując zaledwie paroprocentowym wkładem własnym, czy to nie
    jest komunizm skoro garstka ludzi robi co chce z majątkiem większości a ta
    większość ma G do gadania?:O)

    p.s. komunizm i kapitalizm zostały opracowane pszez tych samych ludzi
    (koszeni) i niczym się od siebie nie różnią, poza nazwami i jakimiś
    nieznaczącymi szczegułami, idea i zasada działąnia jest ta sama, w
    komuniźmie miałeś majontek państfowy (czyli należący do garstki towariszczy)
    a w kapitlizmie masz majątek korporacyjny (czyli fszystkich akcjie w renku
    pojedyńczych ludzi)