  • Data: 2007-12-24 14:49:00
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Dec 2007 15:22:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moze rezejrzeli by się wokół.

    Moze to nic by nie dalo...
    Ja tez sie zawsze rozgladam i staram sie nawiazac jakos kontakt wzrokowy z
    kierowca, zeby upewnic sie, ze mnie widzi.
    A i tak zostalem potracony na przejsciu przez babe, ktora przez caly czas
    sie na mnie gapila.
    Po prostu kierowcy tak sie przyzwyczaili do olewania pierwszenstwa
    pieszych, ze sa czasem oburzeni, ze pieszy smial na to przejscie wejsc.

    --
    KRZYZAK