  • Data: 2007-12-23 01:04:44
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: "Piotr" <p...@o...p> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:fkkba3$djb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a moze bys cos napisal o okolicznosciach zajscia? swiadkowie, protokol z
    > miejsca itp. itd.

    ja nic konkretnego nie wiem oprocz tego co juz napisalem
    pytam o paragrafy na spowodowanie wypadku ze skutkiem smiertelnym
    kolega, ma 35 lat, nie byl nigdy karany, nie byl pijany, zatrzymal sie by
    udzielic pomocy, ale ta pani zmarla na miejscu
    jest jedynym zywicielem rodziny, ma malutkie dziecko - czy sad bierze takie
    rzeczy przy wyroku?
    szkoda mi i tej kobiety i jej rodziny, to ogromna tragedia, a kolega bedzie
    musial z tym zyc do konca zycia, tez nie bedzie mu lekko, bo to ty
    wrazliwego faceta na cudze krzywdy, calkowicie sie zalamal :(