  • Data: 2007-12-23 11:01:50
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 23 Dec 2007 10:59:47 +0100, zly napisał(a):

    > Trupowi?

    Czy ktoś jest trupem to orzeka lekarz. W zasadzie jeśli ktoś nie wykazuje
    ewidentnych cech trupa (gnicie, dekapitacja), to zwykłemu człowiekowi
    trudno ocenić, czy on już martwy, czy jeszcze nie.
    Większy jednak problem w tym, że ludzie najczęściej nie mają pojęcia jak
    się do tego zabrać...

    > I dla tego w ramach zadoscuczynienia nalezy mu sie wiekszy wyrok? Zeby bylo
    > sprawiedliwie?

    Nie, nie chodzi mi o wyrok itd. ale o ciągłe podkreślanie, że człowiek ma
    dzieci i co teraz będzie. Po prostu nikt nie wspomniał nawet, że ta kobieta
    też nie musiała być osobą samotną i bezdzietną. Ciekawe czy zaopiekowałby
    się jej dziećmi w ramach zadośćuczynienia?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net