  • Data: 2005-06-29 18:17:50
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "User of Internet" <u...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:d9uodu$mh2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > przyjęcie jako pewnika, że Twój piesek jest nieszkodliwy, bo dziecko ma
    > wpojone zasady, których nie może łamać jest idotyczne

    A możesz mi wskazać, w którym miejscu napisałam, ze mój pies jest
    nieszkodliwy? To dopiero jest idiotyczne, jak sie w usta oponenta wkłada
    słowa, których on nie wypowiedział i z nimi zaczyna polemikę:-)) Zeby Ci
    ułatwic - niedawno w "pogryzieniowym" watku na grupie pl.rec.zwierzaki
    napisałam że kocham mojego psa, ale ufam mu w stopniu ograniczonym, wlasnie
    ze względu na dziecko news:d5dkoe$ae0$1@nemesis.news.tpi.pl .

    HaNkA