    From: "Dwach" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kodeks ruchu drogowego
    Date: Mon, 1 Jul 2002 16:34:47 +0200

    ostatnio zaplacilem mandat za samo najechanie na linie ciagla... nie
    zdazylem wyprzedzic, rozmyslilem sie jeszcze przed rozpoczeciem manewru, ale
    zeby zobaczyc czy cos nadjezdza zblizylem sie do linii ciaglej tym samym
    najezdzajac na nia kolami

    za mna jecha nieoznakowany "radiowoz" i 200 poszlo na rzecz panstwa...
    odwolalem sie ale...

    d.