  • Data: 2003-02-24 11:52:28
    Temat: Re: kodeks pracy - poczatek okresu wypowiedzenia
    Od: "pzremo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A serio, to zależy jaki masz okres wypowiedzenia. Długość ich trwania
    liczy
    > się "od końca" - tzn. kończą się w sobotę ( termin w tygodniach ) lub w
    > ostatni dzień miesiąca ( termin w miesiacach) - art. 30 par 2 ind 1
    Kodeksu
    > pracy. Czyli de facto trwają dłużej, niż się wydaje. Jesli masz miesięczny
    > termin wypowiedzenia, to zaczyna się z chwilą określona w oświadczeniu
    > pracodawcy a kończy z ostatnim dniem miesiąca w którym się kończy. Czy to
    > 'robi sens'? :-)))

    Robi, robi.
    Ja mam 2 tygodniowy termin wypowiedzenia.
    Więc moim zdaniem jeśli pracodawca napisał, że wypowiada mi umowę 24 lutego,
    z zachiowaniem 2 tygodniowego okresu wypowiedzenia, to okres ten kończy się
    15 marca w sobotę, a nie 8 marca, tak jak to napisał pracodawca.
    I dzień doręczenia nie ma tu znaczenia (tak jak pisałem dostłem te
    wypowiedzenie 20 lutego)