  • Data: 2003-02-24 11:50:33
    Temat: Re: kodeks pracy - poczatek okresu wypowiedzenia
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pzremo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b3d0ll$ak$1@inews.gazeta.pl...
    > Tylko że ja mieszkam 360 km od siedziby firmy (a odwołanie muszę złożyć
    > tam),
    > więc chce mieć pewność, że mam rację.

    w sadach roznie bywa,
    moze byc tak ze bedziesz musial tam 10 razy jezdzic (przez 2 lata).
    moze byc tez tak ze po 1 czy 2 rozprawach rozpoznawczych w zasadzie
    zapadnie wyrok (sadze ze w tym przypadku tak wlasnie bedzie, gdyz
    to sprawa w sumie formalna).
    coz, ja bym zaryzykowal, Ty przemysl i zrob jak uwazasz.