  • Data: 2003-02-27 22:27:03
    Temat: Re: kodeks pracy - obowiązki pracownika
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :-) tak nie można cyt. § . ,który jest uzupełnieniem pierwszego w ktorego
    > tresci czytamy " jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umowy
    > pracę " a dopiero a w szczególności :-) itd.itd...

    Ja to wiem, tylko w pewnym zakładzie pracy dano pracownikom do podpisania
    oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności za powierzone dobra (nb. żadnych
    dokumentów powierzających czy czegoś takiego) i powołano się na:
    Art. 100 § 2 pkt. 4 KP i Art. 124 §2 KP
    a tam nie ma np. wykluczenia zwyczajnych uszkodzeń wynikających z normalnej
    eksploatacji. Czyli jak sie spali żarówka, to pracownik za nią płaci, bo sie
    zniszczyła na stanowisku jego pracy i była elementem powierzonego mu
    mienia??!

    Pozdro
    Jarek