    From: "zpos " <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kodeks drogowy
    Date: Thu, 23 Jun 2005 22:35:49 +0000 (UTC)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Medal z kartofla Ci się należy, że jako cyklista zacząłeś zwracać uwagę
    > na przepisy ;-)

    > Tak.

    a no wlasnie juz lezalem w lozku i pomyslalem o takim problemie. jade sobie
    gorczewska, ktora jest na pewnym odcinku 2jezdniowa (sciezka po stronie
    przeciwnej) na innym 1jezdnia, ale sciezka rowniez czasami po 2giej stronie!
    zakladam teoretyczna sytuacje, ze jestem po stronie, na ktorej nie ma sciezki
    i chce jechac, wjezdzam na jezdnie oczywiscie. i co dalej? i co wtedy robic
    wlasnie?! mam wypatrywac, czy gdzies po 2giej stronie jezdni nie ma sciezki
    dla rowerow?
    powaznie pytam jak sie ma do tego prawo??