  • Data: 2003-04-13 18:44:13
    Temat: Re: kodeks dorogowy
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:m07i9v05on45oe882qo86aig08a4qj1q8l@4ax.com...
    > Mógł tam jechać, nie łamiąc żadnych przepisów jeśli np.
    > - wyprzedzał inny pojazd
    > - omijał przeszkodę

    niezaleznie co robil to on powinien zachowac szczegolna ostroznosc, nie
    jechal zgodnie z przepisami, ktore to nakazuja jazde przy prawej krawedzi,
    mogl to zrobic ze wzgledu na przeszkode, ale zachowac szczegolne srodki
    ostroznosci

    > Jednak wymuszenie pierwszeństwa przejazdu jest oczywiste i tu prawo
    > nie przewiduje usprawiedliwienia.

    jak dla mnie nie jest to takie oczywiste, gosc nie znadjdowal sie na swoje
    stronie jezdni, jak juz powiedzialem sprawa napewno nie jest jednoznaczna