  • Data: 2005-07-09 22:05:01
    Temat: Re: klucz do Lexa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

    > A jaśniej? OE mam ustawiony niby wg tego, co znalazłem jako
    > obowiązujące. Co mam przestawić?

    Zajrzyj tu:
    przerób sobie na polski jak masz outlooka po polsku, ja ci podaję z
    angielskiej wersji

    Tools/Options
    zakładka "Read" i kliknij w International settings i wyłącz "use
    default.......".

    Obok masz jeszcze przycisk fonts

    zobacz czy masz ustawione Central European (ISO), ale zdaje się, że tak
    i że to o to pierwsze chodzi.

    Jeszcze masz zakładkę send i przycisk International settings, ale tam
    wydaje się, że masz dobrze.