  • Data: 2007-07-20 14:59:09
    Temat: Re: klopoty za granica ?
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zonka przytrafilo sie cos takiego: kupowala ciuszki dla dziecka i w paczce
    > zamiast
    > 7 sztuk,bylo 8 sztuk body.Na nieszczescie probowala dobrac kolorami --
    > jako ze
    > dla chlopca z innej paczki.Tak czy inaczej zamiast byc w opakowaniu 7 bylo
    > 8.

    Trochę trudno cię, zrozumieć, ale czy twoja żona otworzyła dwie paczki,
    poprzekładała sobie te ubranka i okazało się, że włożyła 8 zamiast 7 ? Czy
    paczka była nienaruszona ?

    > powiedzieli,ze skoro zostali juz wezwani, musza sprawe puscic dalej
    > ciagiem
    > urzedowym, nie wiem czy do sadu czy do prokuratury... Ochroniaz chcial,
    > zeby
    > zonka podpisala papier, ze ukradla ten jeden ciuszek (wartosci notabene
    > 1.4
    > Euro) ale
    > nie zgodzilismy sie na to.Kazal nam jednak zaplacic 50E, za co dostalem
    > pokwitowanie i poinformowal zonke ze nie moze odwiedzac tej sieci sklepow
    > przez rok.

    Myślę, że była to propozycja polubownego zakończenia sprawy - 50 euro
    odszkodowania dla sklepu a w zamian oni nie wnoszą oskarżenia.