-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!panorama
.wcss.wroc.pl!news.man.poznan.pl!not-for-mail
From: "Michal Talaga" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: kłopoty z providerem
Date: Wed, 29 Jan 2003 08:44:36 +0100
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 45
Message-ID: <b180pv$5oq$1@sunflower.man.poznan.pl>
References: <2...@P...DimmuR.Kukulski>
NNTP-Posting-Host: bash.bcc.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1043826303 5914 212.126.4.55 (29 Jan 2003 07:45:03
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jan 2003 07:45:03 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:128475
[ ukryj nagłówki ]Prwanikiem nie jestem, ale:
> W jaki sposób mogę wpłynąć na providera by usunął usterki? Zgłaszanie ich
> nie przynosi rezultatu bo za każdym razem słyszę że usterka zostanie
> usunięta w ciagu 2 - 3 dni.
przede wszystkim zanies to na pismie i dla siebie wez kopie. Koniecznie z
data dostarczenia.
Mozesz tez zapisac, ze problemy wystepuja od XX - ale to raczej zaden dowod
:-(
> W regulaminie jest także że sieć może nie
> działać do 72 godzin miesięcznie (wtedy nie ma żadnej obniżki za
abonament).
> Czy na podstawie w/w punktów mogę żądać obniżenia abonamentu? (usterkę
> zgłaszałem prawie 2 tygodnie temu)
A w polskim prawie o telekomunikacji jest info:
Art. 73.
1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo,
abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 średniej opłaty
miesięcznej
liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych,
jednak nie dłużej niż z okresu ostatnich 12 miesięcy.
2. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny
czas
przerw był krótszy od 48 godzin.
3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi
telefonicznej płatnej okresowo, abonentowi przysługuje zwrot 1/30
miesięcznej
opłaty abonamentowej.
reklamacji.
Nalezaloby sie zastanowic, czy regulamin operatora jest wazniejszy od prawa
polskiego, bo AFAIK, to ten caly regulamin operator moze sobie wsadzic,
jezeli lamie postanowienia bardziej ogolne.
Tak samo jak zadna ustawa nie moze lamac postanowien konstytucji.
--
Michal
Strategiczny PBEM
http://www.icpnet.pl/~mikeon/
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.03 14:14 Jureq
- 29.01.03 14:37 Michal Talaga
- 29.01.03 14:46 Michal Talaga
- 29.01.03 15:28 Jureq
- 29.01.03 15:36 Przemysław 'DimmuR' Kukulski
- 29.01.03 15:44 Michal Talaga
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- Obrońcy
- Obrońcy
- Obrońcy
- Ekstradycja
- policja pomaga
- Kolejny biegły
- Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- Poseł oszukany "na policjanta"
- znów chory psychicznie
- Rozproszona Kontrola Konstytucyjności WYBORNE ;-)
- dotacja dla PiS
- wolny rynek
- odpowiedzialnosc powodz
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-19 policja pomaga
- 2024-12-19 Kolejny biegły
- 2024-12-19 Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-17 Rozproszona Kontrola Konstytucyjności WYBORNE ;-)
- 2024-12-17 dotacja dla PiS
- 2024-12-17 wolny rynek
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz