  • Data: 2009-12-09 10:38:16
    Temat: Re: klopot z sąsiadem
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tyle o ile - na plot graniczacy sasiedzi zrzucaja sie po polowie - a jak
    > sie dogadac nie moga to stawiaja kazdy swoj:)

    lub zgodnie z KC:
    - jeden stawia na swój koszt wspólny płot - konseracja i naprawy po
    połowie. Jak drugi nie chce płacić to do sądu.
    - jeden stawia na swój koszt, a drugi musi mu udostępnić swoją działkę
    celem konserwacji płotu od jego strony.

    Ps.Ja postawiłem swój płot. Od swojej ładnie wymalowałem. Od strony
    znienawidzonego sąsiada same zacieki od farby. W przyszłym roku planuję
    dysperbitem wysmarować jego stronę...:-)