    From: "Acidos" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klauzule generalne - zasady współżycia społecznego
    Date: Wed, 20 Aug 2003 17:06:23 +0200

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhtr6l$csu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > orzecznictwo do pozostałych podanych przeze mnie artykułów. Może nawet od
    > tego zacznij. Od art.144 Kc. I pamiętaj, żeby czytać orzecznictwo najpierw
    > ostatnich lat.

    > O super, bo w takim razie ja miałabym do Ciebie parę pytań, jeśli mogę.
    > Przede wszystkim na jakiej Akademii i czyje wykłady są tam
    > najpopularniejsze.

    > zdefiniowalem
    > Moje obserwacje podpowiadają mi, że niezależnie od dziedziny z tego typu
    > zachowań wychodzi się zwykle, jak się już dojdzie trzeciego roku studiów
    ;)

> [...]
    > Moje obserwacje podpowiadają mi, że niezależnie od dziedziny z tego typu
    > zachowań wychodzi się zwykle, jak się już dojdzie trzeciego roku studiów

    dzieki jeszcze raz a jeżeli chodzi o akademie to jestem w poznaniu...co do
    popularności wykladów to moge tyle powiedziec ze do 3 roku sa one prowadzone
    wedlug planu zajęć i nie mozna ich zmienic.dopiero teraz ja na koniec 3 roku
    wybieralem jakies 3 przedmioty nowe choc to i tak nie znaczy ze bede na nich
    bo moze nie byc wystarczajaca duzo chetnych na dany przedmiot zapisanych i
    moga nie otworzyc.moge natomiast napisac ktore cieszyly sie moim najwiekszym
    zainteresowaniem lub ktory wykladowca prowadzil przedmiot z pasja: a wiec
    - 1 rok
    matematyka prof Piasecki. - choc uwaze za student pierwszego roku to nie
    student i nalezy go gnebic (srenio 75 - 80 procent poprawek) to swój wyklad
    prowadzi z pasja, ktorej nie mozna mu odmówic.sam mialem poprawke:>

    mikroekonomia - prof czerwieniec - przyjemny pan nothing more

    techniki internetowe prof W Cellary. najpopularniejsz postac zdaje
    sie.prowadzi wyklady po angielsku i zawsze o przyszlosci. nakresla kierunek
    i dziedziny które beda aktualne. lubi sie przechwalac ale a drugiej strony
    ma czym.egzamin po angolu i raczej z kreatywnosci i na pomysl niz z
    otwórczej wiedzy. - polecam
    reszta dosc nudna choc wymagajaca

    2 rok
    makroekonomia -prof ratajczak...baardzo ciekawy wyklad.strata chocby
    jednego zawsze mnie denerwowała...koles przychodzi i mowi od siebie krazac
    po sali..polecam

    3 rok
    strategie finasowe przedsiebiorstw dr stradomski...niesamowity finansist z
    niesamowitym humorem przekazuje swa wiedze...z jego zajec wychodzi sie
    rozesmianym ale z niesaomiwtia iloscia wiedza nabyta przez kreatywnosc
    studentów na zajeciach... polecam

    finanse przedsiebiorstw dr mizerka...wyklad z pasja mala bo malo ale
    przyjemnie byc

    analiza finasowa mgr niedzielski - cwiczeniowiec lecz na kazde cwiczenia to
    czysta satysfakcja...rozmowe i cale czas na temat.

    tematyka rozna profesor frąckowiak...najpopularniejsza postac w biznesie.w
    pary radach nadzaorczy miedzy innymi w kompanii piwowarskiej wlasna firma
    audytorska itd itp.wyklady sa zawsze o biznesie..ciekawe przyklady a
    wszystkiego sie slucha z rozdziawiona kopara za tak powiem...bardzo polecam

    cellary - once again

    historia mysli gospodarczej prof ratajczal.opis jak wyzej bardz polecam

    no i zdaje sie tyle choc na pewno o czyms zapomnialem a nie wiem czy ten
    trud nie jest czasami na prózno bo moze Ci chodzic o ae we wrocku:>

    daj znac jezeli CI o te uczelnie chodzi i jak masz jeszcze jakies pytania
    pozdrawiam
    adam Duda