  • Data: 2006-02-13 07:39:24
    Temat: Re: kk możliwości "oddalenia" oskarżenia prywatnego
    Od: "Zbyszek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wcześniej czy później przedawniuone są wszelkie rosz zenia, a zajmowanie się
    przedanionymi roszczeniami przez sąd jest biciem piany. Każdy prawnik od razu
    je odrzuci a jak jesteś bez prawnika to nawet po wszystkim masz prawo domagac
    się przywrócenia terminów, ponieważ nie zostałewś pouczony o możliwości a bez
    prawnika jesteś pod szczególną ooieką sądu. I co by na ten temat nie
    powiedzieć, to po większym szarpanmiu się i odwoływaniu zawsze ten termin jest
    z tego powodu przywracany - przynajmniej jak ja sie czymś zajmowałem. Tak więc
    nie widzę powodu, aby sąd zajmował się rozpatrywaniem przedawnionych roszczeń -
    nawet jak tak robi w zwyczaju to jest to zły zwyczaj i nie widze powodu, aby
    z nim się zgadzać. Dla sądu widzę - często są to lokalne sprawy i dłużnik zna
    sedziego i prosta sprawa - odpalę ci coś jak dostanę - i sąd przyklepuje. To
    jedyny powód chyba i jedyna podstawa....