  • Data: 2004-03-22 23:49:54
    Temat: Re: kiedy nadejdzie termin ?
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szatanek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ok według ciebie pierwsze wezwanie powiennien dostac chlopak w pociagu , a
    > jęsli tem list był pierwszysm dokumentem jaki widział w tej sprawie . A co
    > jeśli kanarzy , mu nie dali zadnego kwitka w pociagu , a teraz mu
    przysyłają
    > list wygladający na uiszczenie zzapłaty czyli czegośc czego nie dokonał za
    > piewrwszym razem , "w czasie kiedy mógł isc z kwitkiem na poczte i
    zaplacic"

    [ciach]

    bedzie dostawac kolejne wezwiania i kolejne, i kolejne, wszystkie wysylane
    sa zwyklym listem

    Sprawy do sadu raczej kierowac nie beda

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS. Do Olo Kwasniaka - zebys nie mowil ciagle ze sie myle, bo pisze to z
    wlasnego doswiadczenia a raczej z obserwacji dokonanych na moim bracie (nie
    mam z nim raczej kontaktu), ale do domu gdzie jest zameldowany ciagle
    przychodza, ponaglenia - oczywiscie zawsze wyslane listem zwyklym i jakos
    nikt sie nie kwapi aby go podac do sadu :)