  • Data: 2013-04-11 18:01:03
    Temat: Re: karta pojazdu a ochrona danych osobowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Apr 2013, Michal wrote:

    > Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał

    > Z faktury, czy umowy poznasz dane poprzedniego właściciela. I bardzo dobrze,
    > bo chyba powinieneś wiedzieć z kim zawarłeś umowę. Z karty pojazdu poznasz
    > natomiast dane wszystkich poprzednich właścicieli, a ta wiedza nie jest Ci
    > do niczegi o potrzebna.

    No chyba ze się okaże, że nabywany sprzęt miał "wady prawne".
    Wtedy pogląd o zbędności danych może się u aktualnego właściciela
    nieco zmienić :)

    Popatrz tak: na targowisku stoi dwu z takimi samymi cennymi sprzętami,
    niech będzie lepszy fotoaparat, w tym samym stanie w tej samej cenie.
    Jeden razem ze sprzętem daje ci "tu jest faktura, na którą kupił
    ten aparat mój teść, dam oświadczenie że od niego kupiłem", a drugi
    powiada "forsa za aparat i spadaj albo spadaj".
    Którzy bierzesz?

    pzdr, Gotfryd