  • Data: 2004-11-14 21:37:57
    Temat: Re: kara z urzedu skarbowego
    Od: "wald" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musze cie zmartwic urzedasy z US sa na tyle debilni ze nie maja pojecia
    > kto naprawde w tym kraju robi lewizne a kto prawizne najprosciej jest dla
    > nich udupic goscias ktory ma kupe kasy i dobrze prosperujaca firme , na
    > dobra sprawe dla US Internet i allegro to obca planeta.

    wiesz, realnie wziac wyciag od allegro to chyba nie problem dla US??
    myslisz ze olewaja takie donosy?
    i tak w ogole jaka jest droga takiego donosu, czy kazdy musi byc sprawdzany,
    kazdy na ktorego doniesiono wzywany na wyjasnienie??
    jak jest procedura sprawdzania donosu?

    dziekuje za odpowiedz
    co do czasu postu jestem zagranica inny czas lokalny sorki