  • Data: 2004-11-15 10:06:19
    Temat: Re: kara z urzedu skarbowego
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozwiązaniem jest doniesienie o popełnieniu przestepstwa na policji - to
    > przede wszystkim. Od reki dostaniesz 300zł z ubezpieczenia, Allegro
    zawiesi
    > mu konto, a resztę...to juz sie chyba musisz poradzić Allegro.

    allegro mi zawiesilo konto, poniewaz zalicytowalem ponownie po to bym mogl
    wystawic komentarz,
    ostrzec ionnych przed oszustem.( w odpowiedzi facet byl tak bezczelny tak
    klamal ze 250 znakow to, sorry, troche zamalo) Ja zostalem zablokowany a
    on mogl dalej krasc. Admin wiedzial o co chodzi,(opisalem)
    (pokrywalo sie to z komenatrzami "kontrahenta") wiec allegro jest w tym
    momencie wpslolnikiem w przestepstwie,
    WIEC na pewno nie bedze sie z nimi dogadywac. Nie w 4 oczy. Kwota byla
    smieszna, ubezpieczenie mnie nie interesuje, w tym momencie liczy sie
    godnosc/honor czlowieka. Niedlugo rozpoczynam kampanie (antyreklamowa)
    allegro w ktorej bede zbierac dane osob (z dowodami) oszukanych, przy czym
    w jasny sposob wynika ze allegro pomimo powiadomien nic nie zrobilo.
    Jezeli tutaj jest taka osoba to na priv zapraszam.

    > Dziwi mnie ta sytuacja. Czy mozesz podać jakieś linki do aukcji?

    pl.soc.prawo.podatki przy poscie dotyczacych sprzedazy na alegro
    wrzucilem.

    Pozdrawiam
    p.