    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Subject: Re: kara grzywny za wykroczenie - czy jest wpis do KRK ?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 03 Oct 2012 19:24:36 GMT

    Dnia Wed, 03 Oct 2012 16:12:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Idź sobie precz i przestać wypisywać takie brednie.

    A możesz tak ściślej?

    Przypuszczam, że nie podoba ci się druga część tego co napisałem.

    Precyzując mogę dodać, że znam tylko jeden wypadek kiedy wymaga się
    oświadczeń dotyczących wszystkich bez ograniczeń wykroczeń. Takie
    oświadczenie składa się przy przyjmowaniu do policji. I z tego co wiem
    dotyczy to także tych gdzie skończyło się na grzywnie i nie było wpisu do
    KRK. I znów z tego co wiem, to zatarcie takiej kary następuje po dwu
    latach.