  • Data: 2006-06-28 12:56:11
    Temat: Re: kanary po raz enty
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisał(a):

    > W którym miejscu: "Każde ciało trwa w swym stanie spoczynku lub ruchu
    > prostoliniowego jednostajnego, jeżeli siły przyłożone nie zmuszą ciała
    > do zmiany tego stanu." ;P
    >
    > j.

    Jeśli ten cytat wziąłeś z Wikipedi, to parę akapitów niżej powinieneś
    przeczytać:
    "pierwsza zasada dynamiki jest traktowana jako postulat istnienia
    inercjalnego układu odniesienia i jest formułowana:
    Istnieje układ odniesienia, w którym ciało nie podlegające
    oddziaływaniom zewnętrznym spoczywa lub porusza się po prostej ze stałą
    prędkością."