    From: Ja <b...@b...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kamery w przebieralni
    Supersedes: <fc1prs$tgi$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Sun, 09 Sep 2007 23:52:35 +0200

    Ania J. <a...@t...pl> wrote:

    > A gdzie to zauwazyliscie, w jakim miescie mozna wiedziec?

    Np: Rawszczyzna w Ostrowcu - AFAIK obiekt Polimeri, chyba nadal jeden
    z nowszych w PL, bo caly czas sa przerwy w normalnej, publicznej
    dostepnosci ze wzgledu na zawody, zgrupowania kadry polskiej
    i zagranicznych itp. Kamery (obrotowe lezki) sa w szatniach-przebieralniach
    z szafkami - to jeszcze jestem w stanie zrozumiec po doswiadczeniach z
    szafkami na Inflanckiej i po rytualnym sprawdzaniu czy przypadkiem nie
    wzielo sie nic cennego tego dnia na zajecia (po kilku miesiacach wchodzilo
    w nawyk wyjmowanie kart kredytowych i zostawianie zegarka), ale takie same
    lezki bedace AFAIR rowniez w czesci z prysznicami (sprawdze dokladnie
    nastepnym razem ale mam niemal pewnosc ze sa) to juz IMHO przegiecie.
    Co one tam maja monitorowac poza umozliwiniem podgladactwa nie wiem.
    Inna sprawa ze to takie kopanie sie z koniem/walka z wiatrakami jak we
    wspomnianym tu przypadku Andrzeja Lawy i ochroniarzy wykazujacych sie
    odruchem Pawlowa na widok aparatu. Byc ich tam nie powinno, ale w praktyce
    trzeba by zrezygnowac z plywania jak komus to przeszkadza. Efekt jest taki,
    ze wiekszosc ludzi bierze prysznic w stroju kapielowym, a potem szybko
    i nerwowo przebiera sie. Chore - trudno. Trzeba starac sie nie
    przejmowac i pomyslec z litoscia o potencjalnych podgladaczach zyczac im
    z politowaniem bardziej udanego zycia seksualnego ;>

    --
    Sig niedysponowany.