  • Data: 2006-09-23 06:10:02
    Temat: Re: jeszcze raz, ale: kontrola policji v/s HOTSPOT
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja twierdze, ze sie nie da wykryc takiej osoby. I czy to bedzie hotspot,
    > czy iPlus (w 100% anonimowa karta prepaid do internetu przez GSM) - nie da
    > się :)

    Jak ktos ma odrobine oleju w glowie to nie da rady go znalezc.
    Reinstalka WIN takiego z gieldy, zakup katry sieciowej takiej,
    ktora w sterownikach ma mozliwosc zmiany MAC,
    podlaczenie sie na lewo pod jakas z sieci WIFI.

    NIE uzywanie oprogramowania mogacych zidentyfikowac osoby
    (wszelkie komunikatory), nie sprawdzanie wlasnej poczty (nie wolno sprawdzac
    lewej poczty z juz swojego legalnego lacza), nie logowac sie na allegro,
    etc.
    Krotko nie wolno zrobic nic po czym mozna by powiazac jakos dwie osoby,
    nawet SMS z netu do tej smej osoby wyslany z "lewego" i "legalnego" lacza
    moze jakos naprowadzic.

    Uwazam ze moznanie dac sie namierzyc.