  • Data: 2006-09-23 19:45:06
    Temat: Re: jeszcze raz, ale: kontrola policji v/s HOTSPOT
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Powiedz cos wiecej, a nie.. takie zdawkowe informacje.. :P Ciekaw jestem,
    > dlaczego sie myle i w jaki sposob da sie namierzyc taka osobe :)

    Drogi są dwie:
    powiązanie danych wysyłanych i odbieranych przy okazji tego właśnie
    połączenia
    powiązanie terminali i kart sim (w tym korelacja między
    przemieszczającymi się po tej samej trasie innymi simami)

    Rozwiązanie stoswane przez profesjonalistów to jeden sim i jeden modem
    na sesje (zdarzenie).
    I tzreba dbać ;-) o to co i gdzie wychodzi.

    MZ