  • Data: 2003-05-27 09:45:16
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-27 10:51, Daniel Lisowski napisał:
    > No napisalem jaka "akcja" - ZAWSZE jest potrzebne jakies potwierdzenie -
    > zainstalowania, czy cos - i wlasnie to potwierdzenie jest "akcja"

    "czy coś" to chyba w pełni oddaje istotę. A dlaczego nie konkretnie
    to co powinno być. Ba! Dlaczego NIGDY nie jest to nawet w przybliżeniu
    to co powinno być?

    > No widzisz - np. JA jestem tym, kto NIGDY nie "przyklepuje" odruchowo -
    > poniewaz WIEM czym sie TO moze skonczyc. Taka jest prawda - i jak

    1. Nie wierzę, że NIGDY nie wcisnąłeś choćby przez przypadek o jeden raz
    z dużo enter i przeszło niezauważone pytanie.
    2. Ty WIESZ, inni ludzie NIE WIEDZĄ i nie jest to powód do bezkarności ich
    oszukiwania.

    > Bo NAPRAWDE nie ma programuu ktory BEZ pytania (chocby jednego, malutkiego,
    > ale ZAWSZE) zainstaluje i uruchomi sie SAM.

    Gwoli ścisłości to są. Choćby wirusy i nie sądzę by nie istniał wirus dialerowy,
    albo kiedyś nie zaistniał :)

    > Mysle ze sie rozumiemy - jesli nie to juz trudno.

    Myślę, że tak :)

    pozdrawiam
    Arek

    --