eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem świadkiem a "sprawa" ma już 10 lat a może więcej /długie/ › Re: jestem świadkiem a "sprawa" ma już 10 lat a może więcej /długie/
  • Data: 2005-11-14 10:14:26
    Temat: Re: jestem świadkiem a "sprawa" ma już 10 lat a może więcej /długie/
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dl5hu9$kc7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Typowy zapis i nie masz czym się denerwować. Nikt nie protokołuje
    > dosłownie wypowiedzi, bo by się nie dało w rozsądnym czasie skończyć
    > postępowania.

    Typowy to on moze i jest, ale czy oddaje to co świadek powiedział ??
    W moim przekonaniu taki zapis jest niezgodny z prawem. Sad bowiem ma
    obowiazek umieszczac wypowiedzi strony a nie własna interpretacje lub
    ocenzurowane stwierdzeniea.
    Gdyby zamiast ""świadek zasłania się niepamięcią i dlatego odczytano jego
    zeznania ....."
    napisano, że:
    "świadek zeznaje, że nie pamieta dokładnie zdarzenia i dlatego odczytano
    jego wczesniejsze zeznania" nie było by zapewne tematu.
    Przyznam, ze stwierdzenie iż ktoś "zasłania się" z gory sugeruje krecenie.

    Pozdrawiam Maver