  • Data: 2003-06-30 09:11:35
    Temat: Re: jednoosobowa sp. z o.o. - uchwały notarialnie ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawel napisał:

    > "wobec spolki".W kazdym razie jestem na "nie":-) co do obowiazku zatwierdzania
    > takiej uchwaly w jednoosobowej spolce przez notariusza.Przepis niestety jest
    > nowoscia i jak na razie sie nie zetknalem z zadnym orzeczeniem w tym temacie.

    Dzieki.
    Właśnie udało mi sie uruchomic jakies stare kontakty (jeszcze z
    podstawówki) i uzyskać odpowiedź prosto od sedziego z KRS.
    Faktycznie nie trzeba tego robic notarialnie.

    Koledzy, pielęgnujcie przyjaźnie z podstawówek, potem jak znalazł ;-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl