  • Data: 2005-01-26 15:01:32
    Temat: Re: jazda rowerem ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Nigdzie nie uciekam, tylko wyjerzdazam do pracy, i nie sądze zeby sąd
    zawracał sobie dupe takim kimś jak ja ... i to za taką pierdołe...no chyba
    że naprawde nie ma nic innego ważniejszego do roboty, tylko ściganie
    pijanego rowerzysty...... i na prawde nie wydaje mi się zeby kogoś ścigali
    listem gończym po świecie za to ze jechał dwa razy po piwie na rowerze....
    dla mnie to jest śmieszne wręcz

    wybacz, ale Twoje teksty są dla mnie żałosne