  • Data: 2006-06-10 11:30:31
    Temat: Re: jazda bez prawka po egzaminie
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e5m9ir$ia$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Po egzaminie masz status osobu BEZ wydanego prawa jazdy do czasu WYDANIA
    > w/w dokumentu. (data wydania PJ = nic)

    W moim przypadku zdałem egzamin 3 stycznia, prawo jazdy zostało wydane 9
    stycznia, a w urzędzie było do odbioru jakoś w okolicach 15 stycznia.
    Zatem czy kierując pojazdem po wydaniu PJ, zostałbym ukarany za brak
    uprawnien, czy brak dokumentu? IMHO to w CEPiKu pewnie już figurował fakt
    posiadania PJ.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski