  • Data: 2008-08-19 21:42:52
    Temat: Re: jawne podanie adresu e-mail w mailingu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jakub" <j...@g...com> wrote
    >A jakbyś dostał list polecony od swojego szewca z informacją o nowym
    >numerze telefonu, który na kopercie wraz z Twoimi danymi napisane ma
    >wielkimi literami imiona, nazwiska oraz adresy wszystkich osób
    >korzystających z jego usług?

    Gdyby uznać, że to część jakiegoś zbioru, to możnaby się czepić.

    >adres email? i...@m...pl

    Szukaj na stronie GIODO czy to do, IMHO nie.

    >Nie.

    Prędzej bym się tego czepił, że to reklama (pod pozorem danych o zmianie nr
    wysylamy reklame firmy)

    Ja myślę jednak, że to nieświadome działanie. Po prostu chcą poinformować
    partnerów o zmianie i wysyłają. Łapu capu wszystkie których mają i już.