  • Data: 2008-08-19 22:15:30
    Temat: Re: jawne podanie adresu e-mail w mailingu
    Od: jakub <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sie, 23:42, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
    > Gdyby uznać, że to część jakiegoś zbioru, to możnaby się czepić.

    Zbioru i owszem. Imion nazwisk i adresów email klientów w książce
    adresowej programu pocztowego. A do tego jeszcze przechowywany bez
    mojej wiedzy i zgody.

    > Ja myślę jednak, że to nieświadome działanie. Po prostu chcą poinformować
    > partnerów o zmianie i wysyłają. Łapu capu wszystkie których mają i już.

    Niech będzie i reklama, każdy przecież chce zarobić. Niech wysyłają,
    tylko niech nie robią tego *jawnie*.

    Za kretynim powinno karać się surowiej niż za myślne działanie.

    J.