  • Data: 2008-08-19 15:48:38
    Temat: Re: jawne podanie adresu e-mail w mailingu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jakub" <j...@g...com> wrote
    >Chciałem się dowiedzieć, w jaki sposób można pociągnąć do
    >odpowiedzialności firmę, która w mailingu wysłanym do wszystkich
    >swoich klientów ich adresy e-mail podała w sposób jawny?

    Najpierw się zastanów czy jest w ogóle podstawa, aby wymagać, żeby
    współpracę z tobą traktowali jako poufną.
    Odpowiedzialność. Nie znam takiego sposobu, chyba, żeby uznać, za adresy za
    dane osobowe (konkretnych osób.)
    Chyba, że mieliście umowę o poufności.

    >Nie wyrażałem ponadto zgody na przesyłanie materiałów reklamowych ani
    >informacyjnych od tej firmy.

    Jeśli to informacja handlowa to patrz ustawa o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną.