eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojakie uprawnienia ma ochrona sklepu? › Re: jakie uprawnienia ma ochrona sklepu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "AnyMouse" <A...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <ei3d3j$mdq$1@atlantis.news.tpi.pl> <ei3fhk$s0g$1@inews.gazeta.pl>
    <1qhlc2h4xu2th.zsfimqhf5qgd$.dlg@40tude.net>
    <ei3pu3$cgh$1@inews.gazeta.pl>
    <41omohp1f9mv$.1rw988ac95uvt$.dlg@40tude.net> <op.th8ft4pqa2iefb@sempron>
    <4...@n...lechistan.com> <op.tiatte1oa2iefb@sempron>
    <3...@n...lechistan.com> <op.tia2zmaza2iefb@sempron>
    <8...@n...lechistan.com> <op.tib19qowa2iefb@sempron>
    <p...@o...wordpress.com>
    <h...@n...lechistan.com>
    <p...@o...wordpress.com>
    <u...@n...lechistan.com>
    Subject: Re: jakie uprawnienia ma ochrona sklepu?
    Date: Sat, 4 Nov 2006 21:23:41 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 47
    Message-ID: <454ce892$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 04 Nov 2006 19:22:58 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.47.8
    X-Trace: 1162668178 mamut2.aster.pl 17947 212.76.47.8:62748
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:424256
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:u8ps14-ekf.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Olgierd wrote:
    >
    >>> Swoich naziolskich instynktów też nie ma prawa zaspokajać - nie jest
    >>> ponad prawem.
    >>
    >> Ale dlaczego od razu naziolskich?
    >> Przepis mówi, że przy wykonywaniu zadań ochrony pracownikowi
    >> przysługują pewne uprawnienia.
    >
    > Owszem. Pewne.
    >
    > W szczególności nie ma prawa do przeprowadzania rewizji, poniżania,
    > nękania czy np. zawracania głowy "kwestią plecaków" czy "kwestią
    > fotografowania".
    >
    >> A popsute piszczyki trzeba albo naprawić albo znaleźć źródło
    >
    > Czy pilnowanie właściwego stanu urządzeń zabezpieczających nie należy
    > czasem także do ochrony? (tzn. może nie bezpośrednio, ale powinni
    > pilnować, czy są sprawne technicznie i odpowiednio informować o ich
    > błędnym działaniu).
    >
    >> konfuzji w przedmiocie, który ją wywołuje. Czasem się zdarza, że coś
    >> jest gdzieś niestety zaszyte, zaklejone.
    >
    > Bardzo często jest to wina wadliwych urządzeń deaktywujących (po
    > zakupie) znaczniki radiowe.
    >
    > Albo wada całego systemu, aktywującego się takie po wykryciu "obcych"
    > znaczników.

    od jakiegoś czasu czytam ten wątek i zastanawiam się czemu tyle rabanu robi
    się o nic.
    Jeżeli klient nic nie ma to bez problemu powinien pokazać klecak (torbę) i
    po sprawie. Ochraniacz (ups ochroniarz) wykonuje swoją pracę i zapewniam was
    ze nie siedzi tam z powodu, że lubi być "ważny". Oni (ochroniarze) doskonale
    zdają sobie sprawę z tego, że mają takie same uprawnienia jak każdy jeden
    cieć więc może lepiej nie walczyć z nimi tylko zastosować się do poleceń i
    po kłopocie.

    Jeżeli ktoś ma coś na sumieniu to też nie powinien z nimi dyskutować tylko
    brać nogi za pas i w długą :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1