  • Data: 2004-05-25 21:14:24
    Temat: Re: jaka to umowa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 May 2004, BartekB wrote:
    [...]
    >+ Ja tam znawca nie jestem, ale do tej pory wydawalo mi sie, ze "umowa
    >+ zlecenie" oraz "umowa o dzielo" dotycza formy zatrudnienia

    Hymk... a "zatrudnienie" co to jest ? :)
    Jak firma transportowa oddaje do naprawy warsztatowi
    uszkodzony samochód (typowa umowa o dzieło) to go "zatrudnia" ?
    Znaczy - "zatrudniam" TPSA, bo mi łączności telefonicznej (i nie
    tylko :)) dostarcza :) ?!

    >+ ktora to umowa nie jest umowa zleceniem [...]
    >+ Podejrzewam wiec, ze Twoja "umowa
    >+ świadczenia usług internetowych" jest "umową świadczenia usług
    >+ internetowych" :)

    Rzekłbym że lepiej zdefiniować nie mogłeś, że zacytuję:

    +++
    Art. 750. Do umów o świadczenie usług, które nie są uregulowane
    innymi przepisami, stosuje się odpowiednio przepisy o zleceniu.
    ---

    Zgadnij z czego to ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd