    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jaka to umowa?
    Date: Mon, 24 May 2004 13:25:17 +0200

    Użytkownik "wojtek j" napisał
    > mam pytanko, jaką umową jest umowa świadczenia usług internetowych,
    jest to
    > umowa o dzielo czy umowa zlecenie?

    Ja tam znawca nie jestem, ale do tej pory wydawalo mi sie, ze "umowa
    zlecenie" oraz "umowa o dzielo" dotycza formy zatrudnienia, a przeciez
    Ty nie zatrudniasz internetu :) A przedmiot umowy moze byc przerozny,
    chocby kupno-sprzedaz, ktora to umowa nie jest umowa zleceniem ani o
    dzielo, bo nie dotyczy zatrudnienia. Podejrzewam wiec, ze Twoja "umowa
    świadczenia usług internetowych" jest "umową świadczenia usług
    internetowych" :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."