  • Data: 2019-02-25 15:11:33
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2019 o 14:42, Olin pisze:

    > Tadeusz Rydzyk obronił na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    > pracę "Apostolski wymiar Radia Maryja w świetle założeń ideowych i
    > programowych".

    Temat, jak każdy inny. Jestem inżynierem i nie jeden raz widziałem na
    humanistycznych kierunkach tematy, które wydawały mi się absurdalne.
    Trzeba mieć więcej pokoty. Nie każdy musi koniecznie projektować nowe
    maszyny. Wykazanie "apostolskiego wymiaru" może być pewnie pasjonujące
    dla kogoś, kto się tym interesuje.

    > Możesz spróbować zainteresować tę uczelnię tematem "Grupy dyskusyjne w
    > świetle nauczania Jana Pawła II".

    Nie słyszałem, by Jan Paweł II nauczał cokolwiek o grupach dyskusyjnych,
    więc może być problem z literaturą w tym temacie :-)