  • Data: 2005-10-30 20:42:06
    Temat: Re: jak zareagowac
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dk383l$6c1$1@nemesis.news.tpi.pl pissmejker

    > ano to, że jak nawet nie odbierzesz tego listu to i tak ci to nic nie da
    > Najlepiej przyjąć zawiadomienie i po sprawie
    Przyznam, że ja też mam wątpliwości.
    Czy to oznacza, że wystarczy coś komuś wysłać poleconym aby w świetle prawa
    uznano, iż adresat miał możliwość zapoznania się z zawartością przesyłki ze
    wszystkimi tego faktu konsekwencjami? Czy w takiej sytuacji to adresat ma
    udowadniać, że nie mógł się zapoznać? Przecież to absurd!

    Jotte